BIRKA PARADISE

Som ni vet har jag varit med släkten på Birka Paradise ....
När vi först kom in på båten så packade vi bara in oss i våra hyter:)
Sen gick vi h fikade på ngt cafe och jag tog en bagutte med brie och salami,mmm:P sen åt jag en liten dammsugare efter men just den var inte så goo,:(
Sen så gick vi bara runt och tittade lite i båten och så,,,som att gå till taxfreen och spela spel i såna där maskiner,jag vann faktiskt 75 kr..:)vilket var ganska så good<33

Sen till maten så var det först till förätt struts och nån sås sak som var stark stark stark,
jag var lite halft till struts,men det smakade som vanlig skinka så jag åt det men det var inte de goaste jag ätit precis men iaf ,sen var det varmrätt och då var det oxfile med potatis och nån örtsås och det var skit gott,mmm älskar oxfile,:)
Sen var det bara efterätten kvar och det var färska bär med nån grädd liknande sak fast det smakade vanilg och var typ "hårdare" vispat,det var jätte super duper gott,och till hela maten drack jag två flaskot sevenupp.

efter vi hade ätit var kl halv tolv elr iaf över elva!!så då var jag jätte trött,om jag inte hade varit så trött hade jag följt med pappa och hans bror och en av mina kusiner och deras mamma och pappa opp och ta en "drink" ,men jag orkade inte så jag gick och la mig i hytten med bekah och mamma.jag sommnade direkt efter jag hadde tatt bort sminket och så:)
Tog lite bilder ifrån hytten men min mobil laddade ut på resan så jag hann bara ta några bilder precis när vi hade kommit in ihytten,sorry:(

Dåligt med resan:att polen var så himla liten!!!!!sån jävla besvikelse..:(






Bilder,
1.Hytten ,tog kort i den stora spegeln,hihi:)
2.Mamma och bekah i hytten
3.Mina skor som jag hade på mig:P
4.Jag i badrummet
5.Jag innan middagen..ful, I now
6.lammpor x)


LOVEY
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0