<3






Idag har jag haft en helt vanlig
tråkig Tisdag med no,matte,bild,idrott och eng som lektioner;)
Allt var som vanligt och inge spec hände...
Sen har jag oxå haft utvecklingsamtal ,but ho care?
---------------------<3
Sen after the utvecklingsamtalet gick jag och mamms till glass ställe och år glass,jag tog sorebe;)mmm
Sen gick vi och handlade och sen gick vi bara home;)<3
Och nu sitter jag här,har precis tagit bort smink så känner miig fri,hahah,neee men men...;)
-Imorrn har jag spanska prov,har inte pluggat än men ska sen ikväll....hoppas jag hinner de då..:S
Men känner verkligen inte för att plugga nu,är trött och bara orkar inte med det,men det är ju ändo ett prov vi har i morrn om det hade vart en läxa hade jag nog inte gjort den elr jag vet..Jag menar guud får man aldrig vara ledig elr???herre gud!!!åh my guch!!!hahha;)
Men faktiskt,Jag orkar inte!!!!men måste...åh blir f-n tokig,läxa dit och läxa ditt och lite prov i bland...nej det är inte mitt liv,!
----------------------------------------<3
--okej??....

Men men ,måste plugga nu,

Love,Love,lovly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0