kl.22.56

Nu är kl snart elva och jag är inte alls trött...;)
Jag skulle kunna springa fem varv runt huset,elr inte...haha?
Imorrn ska jag åka båt men brika paradise men mina släkningar till åland och tillbaka..

Åh, kom och tänka på i torsdags asså igår när vi hade matte och plötsligt stälde sig tova och Frida i 6h och hålde i en pepparkaksburk och en till plast burk typ och fredrika ba-
nina,titta de har pepparkakor:)så gullig du var då,<3hihi
memen iaf jag blev inte så intreserad för jag gillar ju not pepparkakor,blää elr hemmabakade är ju goa..menmen det var inte det jag skulle berätta,gud var jag är bäst på att komma in på andra saker än vad jag skulle säga,,;)

menmen iaf ,frida och Tova sa att det hade bakat bär muffins och det skulle vara en liten tävling..den som fick en mango bit i sin muffin skulle "vinna" en till muffins,aa det var verkligen en liten tävlingt men hur som helst var det såå snällt...vet inte varför jag berättar om det,kanske för att skryta om att vår matte grupp är bäst,haha..ne men iaf reta de som not var där...elr inte men men...haha

Jag vet vem ni älskar,miig;)
jag älskar iaf er
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0