<33



Heej,Heej<3
Idag hade jag slöjd och jag var typ klar mä allt man kunde göra och sen va det liksom valfritt,men jag kom inte på något att göra då,så jag hade jätte booring!
så jag baa-men åhh(suck) har inet att göra,vad ska jag göra?typ:)
Och Stina ba-har du verkligen ingenting att göra?
jag sa bara-NEEEJ!!!
och sen hålde jag typ i min mobil,
så stina som är läraren sa att jag fick messa elr spela på mobilen,på lektionen och det va typ en 40 min elr kanske en halvtimme kval,(snällt)??-jaaaa:)
menmen,nu har jag precis kommit hem ifrån fotbollen som va på stora essingen..:)ganska tråkigt de mää,men det var kul när vi åkte hem,det var typ en jätte sur gammal ...... som typ fick ett total utbrott när nåra killar hållde på att stå ivägen för när dörrana skulle slås igen elr ngt..:)men iaf ,gud va sur hon blev,asså hon svärde liksom i högtalen så alla hörde och hållde på att skämta om att stockholmare är lika smarta som norrmännen,haha...???

PS.tog bilden på vägen hem,asså den är nytagen,vist blev den fin fin?<33
KOMMENTERA

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0