Söndag med Michaela

I går (söndag) var jag med Michaela ,josse och klara och badade på ett äventyrsbad (stavning?) och det var super kul,men innan dess var jag och michaela hemma hos henne och bakade drömmar som vi sen sålde och fick i hop 50 kr var,inte illa på mindre än 40 min elr?? Men iaf för de pengarna köpte jag en tuv-klol (vet inte vad det heter menmen..) Och det var Michas ide elr vad man säger, asså det var hennes tips:)<3 -------------------------------------- Snälla hjäälp och komentera!!! Asså jag kan inte lgga ut bilder elr ändra på min text till kustiv asså sne elr så den bilr tjockare elr ngt,asså ingen ting!!!!alla ikoner är f-n borta ifrån min data elr på min blogg sida. asså snälla hjälp!!jag som hade tatt så mkt bilder:( -Är det fel på min data? -är det ngt fel på min blogg. se ? -elr bara fel på min blogg? -elr har blogg.se ändrat ngt? snälla komentera och hjälp!!!annars kan jag ju inte visa er bilder ifrån dagarna!! love ps,man kan inte heller fixa texten efteråt asså all text kommer direkt efter varnadra man kan asltså inte byta rad så att det syns på bloggen sen,hate....:((

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror du har tryckt på "ändra redigerare".



När du ska skriva ett nytt inlägg så finns det precis under rutan där man skriver en knapp eller vad man ska säga där det står "ändra redigerare" Klicka där, så kommer allt tillbax!

2009-05-26 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0