Puss

Heejsan,heejsan<33
Idag började det men en tidig morgon,för mathen började typ kl halv nio elr ngt i Täby...
Jag åkte dit med christian och hem med christian ,på vägen hem fick jag ha hunden Vilda ibak sättet,gulligt!!:)<3
Menmen sen nu på dan så var jag Michaela och Clara på Grönan,Sara som jag egentligen hade bästemt med kunde inte,hon tyckte det blev för kort tid...???För hon har ju not guldkort så då blir det ju ganska dyrt,men jag clara och Michaela var iaf där.

Och jag åkte FRITT FALL!!!!fatta jag,frittfall, först var jag nervös,jätte nervös men sen när jag hade åkt en gång ville jag bara åka mera,sammanlagt åkte vi typ fyra gånger!!!men gud var den va kul,när man åkte neråt så pirrade det jätte mkt,
f-n vad det pirrade och det var sååååå kul,fatta att jag,självaste jag åkte firttfall,soo coool,hahaha:):)<33
Puss åh kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0