Onsdag

HejHej
Idag efter skolan åkte jag till Brommaplan för att möta Sara,(hon hade vart hos tandläkaren):)
Sen åkte vi två till Ekerö där hennes pappa bor.
Där började vi att stutsa stuts matta elr hoppa då...
Sen gick vi upp på övervåningen och tittade på tictanic (stavning?)
Den var jätte bra!!den var rolig,sorlig, och super bra;)
Sen efter det gick vi ner och åt,det blev hamburgatre med pommes,mm
Sen hoppade vi lite till och tog kort på när vi hoppade och lite så och sen tog vi cycklarna och cycklade runt;)
Jag fick ta Sara gamla cyckel som var as liten..haha det såg nog jätte skoj ut;)
Sen när vi började cyckla mot coop consum så var det typ några killar som började ropa efter oss typ
-serre,serre
-det är jonte
-serre??
Jag ba,känner du dem?
Sara ba ,NEEJ!
okej....liksom
menmen sen åkte vi bara hem igen och då var kl tio,på vägen såg vi en igelkott som jag vvar en centimeter från att klappa,men jag vågade inte...tänk så skulle den bitas..??:)hahaha


Asså vi tog as många bilder ,typ 30 elr 40 ,men orka lägga ut alla..



De här tog Sara på miig





Och jag som är super fotografen tog dem här korten..;)
asså ärligt atalet,gu vad fin den blev,tänk hon var i luften!!!!!<33

Älskar dig SARA<3
ALLTID DU OCH JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0