I skolan

Idag Började jag kl. 8.05 med no som stog först på shemat:)
Vi pratade om olika blandningar elr något sånt,lyssnade inte så mkt menmen det var nog inte bara jag....hahha
Sen hade vi matte men vi fick gå 20 min tidigare så den lektonen blev inte alls lång:)
Och efter det hadde vi svenska,
och sen lunch,jag och Rebecca lekte lite med maten och det slutade med äckelpäckel...
Sen på rasten knöt jag och mimmi band med varandra så vi satt i hop ända till so:n som var efter rasten.
Och vi hade vikarie....så det blev lite rörigt den lektionen..
Sen skulle vi egentlingen haft spanska men vi ,6g skulle på talangjakten så vi fick hoppa,,hihi:)<3
Sen slutade vi efter Talang jakten,bra dag va??

Ps.visar bilder ifrån dagen sen
Ett tråååkigt inlägg om skoladagen....:(

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0