Fredag

HeejHeej
Idag började dagen med att komma för sent till första lektionen...
Men som tur var så hade inte so-Johan kommit fast en annan lärare hade startat lektionen med att läsa.
Och på matten var ja lat lat lat!!gjorde inte ett ända tal,var så utråkad och trött som jag är på varenda tråk matte lektion:)
Men får skylla på att det var för att det var sista lektionen innan helgen:)<3
Men nu orkar jag inte prata skola..
Nu sitter jag framför tv och konstigt nog framför pappas data,dens knappar är helt konstiga fast bra,så där skönt mjuka:)
Sen ska jag rina till nåra ikväll,para för att det är kul,asså inge spec,först till min Sara och sen till Michaela<333
Sara är hos hennes kusiner så ja vet not om hon kommer att kunna prata..menmen vi ska ju ändo va imorrn,vi ska gå favvo stället grönan,alltid grönan<33
Men först har jag fotboll på morgonen..vilket är tråk,liksom 8 på morgonen på en HELG:(..(suck)
Men när man väl är där så brukar det iaf vara rätt så kul, ialla fall i bland....:)
Är ju inne på pappas data,så det blir ingen bild:( men imorrn så kan jag nästan lova..
Mysig fredag<3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0