....

Hallå...
Jag blev typ i hop med en kille på nätet förut,asså vi viste att han inte var någon peddo elr ngt sånt,för vi hadde sett honom menmen, sen när jag gjorde slut och raderade hans msn och liksom jag ville bara glömma honom....
Men nu typ för hundrafemtio gången så får han tag i min msn och håller på att skicka hjärtan och skriva massor av saker som om vi var ihop....fatta vad jobbigt,
men nu på länge har det inte hänt,men idag när jag satte mig vid datan så hade han fått tag i mig och skrivit "hej<3
" och "kom till Viksjö om en kvart" och en liten sån där smilis som höjer på ögonbrynen.... inte för att det var så mkt,haha men bara att han har min msn igen och skickar ett hjärta liksom på "hejet"-.- asså nu var det ju ingenting såå men ändå...ahhh jag blir galen...vad f-n ska jag göra??
vi är ju inte ihop,jag känner honom inte ens....typ

Men åhh vad jag blir trött,jag tog två kort på data skärmen,när han skrev,men nu går det inte att ladda upp just de bilderna:(åhhh.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0